Album Kenangan NAZLIN ABADI Dari 11/02/2008 - Selamanya~!!


Atom Entertainment (formerly AtomShockwave)

JanaWangRapid.com

Sepintas Lalu Kehidupan Anne Di Twitter - TweetSnap!


Anneailing

Utk Lelaki Itu Yg Kucinta - Seperti Hari-hari Dahulu

Mohd Nazir bin Hamid @ Iskandar, Kuabadikan Ruangan Ini Sebagai Rinduku. Tatkala Kaumenjengah Ke Ruang Ingatanku, Kucatatkan Sesuatu Tanda Ingatanku Padamu. Kau Tidak Pernah Hilang. Kau Ada Di Ruang Hati Ini. Walau Jauh Ingatanmu Padaku, Kau Senantiasa Mendekati Di Ruang Jiwa Ini. Bencilah Aku, Kerna Aku Senantiasa Mencintai Kamu.Malam ini kautahu

Seperti selalu setelah kau pergi
Aku merenung gambar-gambarmu
Melihat senyummu itu
Aku tahu ia bukan milikku
Seperti hari-hari dahulu
Yg boleh tatkala kumahu
Kusentuh saja bibirmu
Seperti hari-hari dahulu...
Kulihat juga akan matamu
Aku rindu sayup pandanganmu
Aku tahu akan sesuatu
Ia bukan milikku lagi
Seperti hari-hari dahulu
Yg bila mana kurasa rindu
Kubelai lembut kucium keningmu
Seperti hari-hari dahulu...
Kurenung saja akan wajahmu
Nampak aku kenangan kita
Bagaimana hari-hari dahulu
Kau mengisi ruang hidupku
Lalu aku jadi rindu
Kerna aku pasti akan sesuatu
Ia sudah bukan milikku
Seperti hari-hari dahulu
Yg jika kurasa rindu
Kurenung kutatap sepenuh hatiku
Seperti hari-hari dahulu...
Yg pasti kenyataan kini
Aku sudah kehilanganmu
Yg seperti hari-hari dahulu
Kaumemenuhi ruang hidupku
Lantas aku menjadi rindu
Rindu kamu kerna hidupku kini
bukan indah seperti hari-hari dahulu...


Komentar :

ada 1
Tanpa Nama berkata...
pada hari 

Keahlian anda dalam Tawau Bloggers Unity sudah diproses sejak 08 September 2008
kami telah menghantar link dalam email wannurafifa@yahoo.com
Sila periksa email atau bulk mail anda.Jika mengahadapi sebarang kesukaran sila maklumkan di email tawaubloggers@yahoo.com

Kami belum menerima sebarang maklum balas. Terima kasih.

TOGETHER AS ONE
http://tawaubloggers.com
Email: tawaubloggers@yahoo.com

Catat Ulasan


Perkhidmatan Kertas Kerja Pinjaman dan Percukaian

McAfee, Inc

SecondSpin.com

Kamu Suka Web Blog Nazlin? Sumbangkan Sedikit Tip Untuk Web Blog Ini


Cari Info Di Seluruh Web Atau Halaman Ini


Custom Search

Tulisan Terbaru Dari Nazlin

Kamu Ada Cinta Tidak Terluah? Luahkan Saja Pada Dunia Agar Dunia Memberitahu Dia!



Copyright  © 2008/2009 | Kisah Kasih Ini | Especially Designed As A Rememberance To The Love Between
LK PBS Mohd Nazir bin Hamid & Miss N. N. Ailing binti N. Mustapha
  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008 | Page Protected From Plagiarism By: CopyScape  ©


Back to TOP